Κλείσιμο

Επικοινωνία

image description

Help & Support για OTE TV Μέσω Δορυφόρου

Αν έχετε οποιαδήποτε απορία ή αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα, το Help Desk του OTE TV μπορεί να σας βοηθήσει. Με 24ωρη εξυπηρέτηση, 7 ημέρες την εβδομάδα μπορείτε να καλείτε στo τηλέφωνo 13888.

Συχνές Ερωτήσεις

  • 1.

    Τι είναι OTE TV Μέσω Δορυφόρου;

    ΟΤΕ TV Μέσω Δορυφόρου είναι η νέα υπηρεσία τηλεόρασης από τον ΟΤΕ μέσω δορυφορικής σύνδεσης. Η υπηρεσία εκπέμπει από τον Δορυφόρο Eutelsat 9A.
  • 2.

    Σε τι διαφέρουν οι OTE TV Μέσω Δορυφόρου & OTE TV Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης;

    Η συντριπτική πλειοψηφία των καναλιών είναι κοινή και στις δυο υπηρεσίες, υπάρχουν ωστόσο κάποιες διαφοροποιήσεις. Ο OTE TV Μέσω Δορυφόρου περιλαμβάνει περισσότερα από 70 τηλεοπτικά κανάλια στα οποία συμπεριλαμβάνονται 17 HD κανάλια χωρίς επιπλέον χρέωση. Tα HD κανάλια δεν είναι διαθέσιμα στον ΟΤΕ TV Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης.


     

    Στον OTE TV Μέσω Δορυφόρου παρέχονται 4 κανάλια Cinema On Demand με δυνατότητα ενοικίασης ταινιών. Το εύρος των ταινιών που υπάρχουν στα κανάλια αυτά είναι μικρότερο σε σύγκριση με την αντίστοιχη υπηρεσία που προσφέρεται στον OTE TV Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης. Επιπλέον δεν προσφέρονται casual games που υπάρχουν στην υπηρεσία τηλεόρασης μέσω σύνδεσης Ευρυζωνικής Σύνδεσης.

     


    Επιπρόσθετα, στον δορυφόρο Eutelsat 9 υπάρχουν αρκετά κανάλια ελεύθερα προς λήψη (FTA) σε κανονική (SDTV) και υψηλή (HDTV) ευκρίνεια. Ενδεικτικά σήμερα υπάρχουν τουλάχιστον 7 κανάλια HDTV που μπορεί να απολαύσει ο συνδρομητής του ΟΤΕ TV Μέσω Δορυφόρου κάνοντας αναζήτηση μέσα από την πλατφόρμα της υπηρεσίας.

  • 3.

    Να επιλέξω OTE TV Μέσω Δορυφόρου ή Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης;

    Η συντριπτική πλειοψηφία των καναλιών είναι κοινή και στις δυο  υπηρεσίες, υπάρχουν ωστόσο κάποιες διαφοροποιήσεις.

    Ο OTE TV Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης έχει Video on Demand υπηρεσίες που σας επιτρέπουν να βλέπετε περιεχόμενο τη στιγμή που εσείς θέλετε χωρίς ραντεβού με το πρόγραμμα της τηλεόρασης. Υπάρχει πληθώρα ταινιών on demand ενώ επίσης μπορείτε να δείτε τα Blockbusters σε μικρό χρονικό διάστημα μετά την προβολή τους στους κινηματογράφους (πριν μεταδοθούν στην ελληνική τηλεόραση). Τέλος έχει εύκολη εγκατάσταση, που μπορείτε να κάνετε μόνος σας χωρίς επιπλέον κόστος και χωρίς να χρειάζεται να τοποθετήσετε δορυφορικό πιάτο.

    Επιπλέον, μέσω του OTE TV Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης προσφέρεται η υπηρεσία OTE Replay TV όπου μπορείτε:
    >Να βλέπετε τα προγράμματα που «χάσατε» τις προηγούμενες 2 ημέρες.
    >Να βλέπετε από την αρχή το ζωντανό πρόγραμμα, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει.
    >Να κάνετε pause, rewind ή fast forward όπως και με ένα dvd player στα προγράμματα των 2 προηγούμενων ημερών και στο ζωντανό.
    >Και χωρίς επιπλέον κόστος και εξοπλισμό, τώρα δεν θα χάνετε ποτέ τα αγαπημένα σας προγράμματα από μεγάλα ελληνικά κανάλια και τα αθλητικά κανάλια OTE Sport.
    Η υπηρεσία Replay TV διατίθεται σε επιλεγμένα προγράμματα των καναλιών: MEGA, ANT1, ALPHA, STAR, ΣΚΑΪ, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV και τα αθλητικά κανάλια OTE Sport 1,2,3,4 & 5. 

    Ο OTE TV Μέσω Δορυφόρου δεν προσφέρει Video On Demand αλλά μεταδίδει High Definition κανάλια, που δεν διατίθενται στην OTE TV Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης.
    Συνολικά εάν λόγω μη τεχνικής εφικτότητας δεν μπορείτε να αποκτήσετε τον OTE TV Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης ή θέλετε να ζήσετε την HD εμπειρία τότε ο ΟΤΕ TV Μέσω Δορυφόρου αποτελεί την ιδανική λύση!  

  • 4.

    Τι είναι τα κανάλια OTE Cinema On Demand του OTE TV μέσω Δορυφόρου;

    Στα κανάλια OTE Cinema On Demand 1, 2, 3 & HD, μπορείτε να νοικιάσετε και να δείτε πρεμιέρες ταινιών. Κάθε κανάλι προβάλει μια ταινία ανά εβδομάδα (Δευτέρα-Κυριακή) σε προκαθορισμένα διαστήματα. Εφόσον νοικιάσετε μια ταινία μπορείτε να δείτε την τρέχουσα προβολής της καθώς και όλες τις επαναληπτικές προβολές της για έως 48 ώρες. Μπορείτε να νοικιάσετε μια ταινία έως και 15 λεπτά πριν την έναρξη της τελευταίας προβολής της. Μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα των καναλιών OTE Cinema On Demand επιλέγοντας Cinema On Demand από το Μενού.
  • 5.

    Πως μπορώ να νοικιάσω ταινίες στα κανάλια OTE Cinema On Demand στον OTE TV Μέσω Δορυφόρου;

    Μπορείτε να νοικιάσετε ταινίες με δυο τρόπους. Μέσω τηλεφώνου (IVR) και μέσω SMS.

     


    Μέσω τηλεφώνου (IVR):
    Καλέστε στο 8001196600 από σταθερό τηλέφωνο χωρίς χρέωση ή στο 2106100300 από κινητό. Θα σας ζητηθεί να πληκτρολογήσετε τον αριθμό της συνδρομητικής σας κάρτας καθώς και τον κωδικό της ταινίας που επιθυμείτε να νοικιάσετε. Ο αριθμός συνδρομητικής κάρτας εμφανίζεται στο Μενού->Ρυθμίσεις->Ρυθμίσεις Συστήματος-> Πληροφορίες Συστήματος->Αριθμός Κάρτας. Ο κωδικός της ταινίας αναγράφεται στις Πληροφορίες προγράμματος και στον Οδηγό Προγράμματος EPG.

     

    Μέσω SMS:
    Βήμα 1:
    Καταχωρήστε το κινητό τηλέφωνο από το οποίο επιθυμείτε να νοικιάζετε ταινίες -εφόσον δεν το έχετε κάνει στην αρχική αίτηση της υπηρεσίας στο σημείο πώλησης- στέλνοντας το μήνυμα «REC κενό και τον  Αριθμό της συνδρομητικής σας κάρτας» στο 54994

     

    Βήμα 2: Εφόσον έχετε καταχωρήσει το τηλέφωνό σας σύμφωνα με τα παραπάνω μπορείτε να νοικιάζετε ταινίες στέλνοντας κάθε φορά RENT κενό και τον Κωδικό Ταινίας» στο 54994.
    Η χρέωση για αποστολή μηνύματος είναι 0,1107€/SMS.
    Μπορείτε να βρείτε ανά πάσα στιγμή τις παραπάνω πληροφορίες ενοικίασης στην υπηρεσία στο Μενού->Βοήθεια->Cinema On Demand.

  • 6.

    Τι είναι το High Definition; Η τηλεόρασή μου μπορεί να προβάλει HD;

    Είναι η μετάδοση τηλεοπτικού σήματος σε υψηλή ανάλυση, δηλ η εικόνα είναι ουσιαστικά πολύ πιο καθαρή και είναι ορατές στην εικόνα και οι πολύ μικρές λεπτομέρειες. Η τηλεόραση σας θα πρέπει να είναι συμβατή (δηλ. να το γράφει) και να έχει είσοδο HDMI.
  • 7.

    Έχω κάποια έκπτωση αν έχω σταθερή τηλεφωνική γραμμή ΟΤΕ;

    Ναι. Υπάρχει έκπτωση για πελάτες ΟΤΕ της τάξης του 20% για όλα τα πακέτα εκτός των προαιρετικών πακέτων.
  • 8.

    Ποια κανάλια περιλαμβάνει ο OTE TV Μέσω Δορυφόρου;

    Ο OTE TV Μέσω Δορυφόρου περιλαμβάνει περισσότερα από 70 κανάλια. Επίσης, νέα κανάλια προστίθενται διαρκώς στην υπηρεσία. Για να δείτε αναλυτικά τα κανάλια μεταβείτε στη σελίδα «Κανάλια OTE TV».
  • 9.

    Ποια είναι τα ελεύθερα δορυφορικά κανάλια στον Eutelsat 9A;

    Ενδεικτικά στον Eutelsat 9A είναι το Luxe TV, το Trace Urban HD, το Fashion One, το Real Madrid TV English, M6 κ.α. Για πληροφορίες της συχνότητας που εκπέμπουν και των υπόλοιπων παραμέτρων επισκεφτείτε τη σελίδα http://www.lyngsat.com/eb9a.html .

  • 10.

    Είναι εύκολη η αναζήτηση και η προσθήκη καναλιών που είναι ελεύθερα στο δορυφόρο;

    Απαιτεί ρύθμιση των παραμέτρων, σύμφωνα με το που εκπέμπει το κάθε κανάλι (πληροφορίες για τις παραμέτρους εκπομπής των καναλιών μπορείτε να βρείτε στo ακόλουθο site: http://www.lyngsat.com/eb9a.html). Επιπλέον οδηγίες μπορείτε να αντλήσετε και από το manual της υπηρεσίας. Εφ’ όσον το δορυφορικό σας πιάτο βλέπει και τον δορυφόρο Hot Bird (διπλό LNB), ο τεχνικός σας μπορεί να προσθέσει και τα ελεύθερα κανάλια που βρίσκονται στον δορυφόρο Hot Bird.
  • 11.

    Μπορώ να λαμβάνω και τα ελεύθερα ελληνικά κανάλια;

    Ναι, εφόσον εκπέμπονται τα επίγεια ψηφιακά κανάλια στην περιοχή σας (μέσω Digea και ΕΡΤ ή άλλων τοπικών ψηφιακών παρόχων) μπορείτε μέσω του συμβατού αποκωδικοποιητή (μοντέλο KAONMEDIA STB KTSF - B3202NSO) που παρέχει ο ΟΤΕ να βλέπετε και τα ελεύθερα κανάλια. Θα πρέπει να γίνει ρύθμιση του αποκωδικοποιητή σύμφωνα με τις οδηγίες του manual.
  • 12.

    Ποιες είναι οι προϋποθέσεις αγοράς του OTE TV Μέσω Δορυφόρου;

    Δεν υπάρχει καμία προϋπόθεση. Η υπηρεσία διατίθεται σε όλη την Ελλάδα.
  • 13.

    Τι εξοπλισμός απαιτείται;

    Απαιτείται η χρήση ειδικού αποκωδικοποιητή και συνδρομητικής κάρτας καθώς και η ύπαρξη εγκεκριμένου τύπου δορυφορικής κεραίας (και μεταλλάκτη συχνοτήτων (LNB). Η κάρτα μπορεί να λειτουργήσει μόνο με το συγκεκριμένο αποκωδικοποιητή που δίνεται στον πελάτη. Δεν μπορεί να μεταφερθεί σε άλλους αποκωδικοποιητές. Εγκεκριμένου τύπου θεωρείται η δορυφορική κεραία που έχει διάμετρο τουλάχιστον 60 εκατοστά και είναι σε καλή κατάσταση.
  • 14.

    Τον εξοπλισμό τον παραλαμβάνω ο ίδιος;

    Ο τερματικός εξοπλισμός (αποκωδικοποιητής + συνδρομητική κάρτα) παραδίδεται από τον ΟΤΕ. Το κεραιοσύστημα, εφόσον το παραγγείλετε από τον ΟΤΕ το παραδίδει ο εγκαταστάτης.
  • 15.

    Η εγκατάσταση της υπηρεσίας είναι εύκολη;

    Απαιτείται η εγκατάσταση κατάλληλου κεραιοσυστήματος, η οποία απαιτεί τεχνικές γνώσεις. Επίσης, εφόσον έχει γίνει η εγκατάσταση του κεραιοσύστηματος απαιτείται ρύθμιση των βασικών λειτουργικών παράμετρων σύμφωνα με τις αναλυτικές οδηγίες που υπάρχουν στο manual της υπηρεσίας.
  • 16.

    Μπορώ να παραγγείλω εγκατάσταση της υπηρεσίας από τον ΟΤΕ;

    Ναι. Ο ΟΤΕ διαθέτει εξουσιοδοτημένους εγκαταστάτες. Βρείτε εδώ τη λίστα με τους εξουσιοδοτημένους εγκαταστάτες του ΟΤΕ.  
  • 17.

    Πόσο κοστίζει η δορυφορική κεραία και η εγκατάσταση, εφόσον την παραγγείλω από τον ΟΤΕ;

    Το κόστος της κεραίας είναι €49 και της εγκατάστασης €50 (για τυπική εγκατάσταση). Πιο αναλυτικά περιλαμβάνονται α) η προμήθεια και εγκατάσταση (δορυφορικής κεραίας διαμέτρου 60εκ., μεταλλάκτη συχνοτήτων (LNB), βάσεων στήριξης και ομοαξονικού καλωδίου), β) η εγκατάσταση δορυφορικής λήψης σε ένα μόνο σημείο στον χώρο του πελάτη γ) απόσταση μεταξύ του δορυφορικού κατόπτρου και του αποκωδικοποιητή μέχρι 30 μέτρα  δ) η δυνατότητα λήψης αποκλειστικά του ΟΤΕ TV Μέσω Δορυφόρου. Εργασίες πέραν των προαναφερόμενων (π.χ. ομοαξωνικό καλώδιο πέραν των 30 μέτρων, εγκατάσταση διπλού μεταλλάκτη συχνοτήτων κτλ.) αποτιμούνται και συμφωνούνται με τον εξουσιοδοτημένο εγκαταστάτη. Μέγιστη απόσταση εξυπηρέτησης από τους εξουσιοδοτημένους εγκαταστάτες είναι 20χλμ. πέραν των οποίων καταβάλλεται σε αυτούς χιλιομετρική αποζημίωση (πληροφορίες για το κόστος της χιλιομετρικής αποζημίωσης παρέχονται στα σημεία πώλησης ΟΤΕ TV).
  • 18.

    Που μπορεί να εγκατασταθεί η κεραία;

    Η κεραία μπορεί να εγκατασταθεί σε ταράτσα ή μπαλκόνι, εφόσον έχετε εξασφαλίσει το δικαίωμα πρόσβασης και την άδεια για την εγκατάστασής της.
  • 19.

    Έχω ήδη κεραία. Μπορώ να τη χρησιμοποιήσω;

    Ναι. Εφόσον χρησιμοποιηθεί για τη λήψη αποκλειστικά του OTE TV Μέσω Δορυφόρου, θα πρέπει να έχει  διάμετρο τουλάχιστον 60 εκατοστά και να είναι σε καλή κατάσταση. Εάν επιθυμείτε να λαμβάνετε και άλλη δορυφορική υπηρεσία, από άλλο δορυφόρο (π.χ. Hotbird), στην ίδια κεραία, θα πρέπει να έχει διάμετρο τουλάχιστον 80 εκατοστά και να είναι σε καλή κατάσταση. Σ’ αυτή την περίπτωση χρειάζεται προσαρμογή της υπάρχουσας κεραίας με την προσθήκη 2ου δορυφορικού ματιού (LNB).  O τεχνικός εγκαταστάτης γνωρίζει τη διαδικασία.
  • 20.

    Είμαι συνδρομητής άλλης συνδρομητικής υπηρεσίας τηλεόρασης. Μπορώ με τον ίδιο εξοπλισμό να λαμβάνω και τον ΟΤΕ TV Μέσω Δορυφόρου;

    Χρειάζεστε να αποκτήσετε και να εγκαταστήσετε την κάρτα πρόσβασης και τον αποκωδικοποιητή  OTE ΤV Μέσω Δορυφόρου.  Ο τεχνικός εγκαταστάτης σας θα σας ενημερώσει για τις τυχόν προσαρμογές που απαιτούνται ώστε να χρησιμοποιήσετε το υπάρχον δορυφορικό πιάτο και καλωδίωση.
  • 21.

    Ο ΟΤΕ αναλαμβάνει την εγκατάσταση ή τη συνεγκατάσταση σε υπάρχουσα κεραία;

    Ο ΟΤΕ αναλαμβάνει μέσω των εξουσιοδοτημένων εγκαταστατών του την εγκατάσταση σε υπάρχουσα κεραία εγκεκριμένου τύπου. Επίσης, ο ΟΤΕ αναλαμβάνει να μεταβιβάσει σε κάποιον από τους εξουσιοδοτημένους εγκαταστάτες του αίτημα συνεγκατάστασης σε υπάρχουσα κεραία που χρησιμοποιείται ήδη για τη λήψη άλλης δορυφορικής υπηρεσίας.

     

    Το κόστος για  «Εγκατάσταση» χωρίς προμήθεια κεραιοσυστήματος ανέρχεται στα 25€ (με ΦΠΑ 23%) και περιλαμβάνει τον αναπροσανατολισμό της ήδη εγκατεστημένης κεραίας (εφόσον κριθεί κατάλληλη) στο χώρο του πελάτη, για τη λήψη αποκλειστικά του ΟΤΕ TV Μέσω Δορυφόρου.

     

    Το κόστος για  «Συνεγκατάσταση» σε υπάρχουσα κεραία (η οποία θα πρέπει να είναι τουλάχιστον διαμέτρου 80 εκατοστών) ανέρχεται στα 30€ (με ΦΠΑ 23%) περιλαμβάνει την παραμετροποίηση υφιστάμενης κεραίας για λήψη του OTE TV Μέσω Δορυφόρου με εγκατάσταση διπλού μεταλλάκτη συχνοτήτων (LNB). Το κόστος του διπλού μεταλλάκτη συχνοτήτων (LNB) είναι επιπλέον και συμφωνείται με τον εγκαταστάτη (Ενδεικτικό κόστος 20-30€).

  • 22.

    Τι εγγύηση δίνεται για τον τερματικό εξοπλισμό, το κεραιοσύστημα και την εγκατάσταση;

    Ο ΟΤΕ παρέχει εγγύηση:

    α. για την περίπτωση αγοράς τερματικού εξοπλισμού από τον ΟΤΕ ή εξουσιοδοτημένα από τον ΟΤΕ καταστήματα, εγγύηση καλής λειτουργίας του τερματικού εξοπλισμού για ένα  (1) έτος. Σε περίπτωση βλάβης εντός της εγγύησης ο ΟΤΕ υποχρεούται να τον επισκευάσει ή να τον αντικαταστήσει με μοντέλο ισοδύναμων προδιαγραφών. O δε συνδρομητής δεν δικαιούται επιστροφή χρημάτων από τυχόν διαφορά της τιμής του αρχικού και του νέου μοντέλου.


    β. για την περίπτωση εκμίσθωσης τερματικού εξοπλισμού από τον ΟΤΕ ή εξουσιοδοτημένα από τον ΟΤΕ καταστήματα, εγγύηση καλής λειτουργίας του τερματικού εξοπλισμού για όλη τη διάρκεια παραμονής στην υπηρεσία. Σε περίπτωση βλάβης εντός της εγγύησης ο ΟΤΕ υποχρεούται να τον επισκευάσει ή να τον αντικαταστήσει με μοντέλο ισοδύναμων προδιαγραφών.

    γ. για την περίπτωση παραγγελίας «Εγκατάσταση και κεραιοσύστημα» από τον ΟΤΕ, εγγύηση της εγκατάστασης του κεραιοσυστήματος για ένα (1) έτος, του μεταλλάκτη συχνοτήτων  (LNB) για δύο (2) έτη , του  δορυφορικού κατόπτρου και της βάσης για προστασία από σκουριά για πέντε (5) έτη. Ως χρόνος έναρξης της ως άνω  προθεσμίας λαμβάνεται η ημερομηνία αγοράς τους. Σε περίπτωση βλάβης του  ανωτέρω εξοπλισμού εντός του χρόνου εγγύησης, ο ΟΤΕ   υποχρεούται να τον επισκευάσει ή/και αντικαταστήσει με μοντέλο ισοδύναμων προδιαγραφών. Στην περίπτωση αντικατάστασης τμήματος του κεραιοσυστήματος (π.χ. μεταλλάκτη συχνοτήτων LNB) η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια για το τμήματος του κεραιοσυστήματος που αντικαταστάθηκε. Ο δε Συνδρομητής δεν δικαιούται επιστροφή χρημάτων από τυχόν διαφορά της τιμής του αρχικού και του νέου μοντέλου.

    δ. για την περίπτωση εγκατάστασης σε υπάρχουσα κεραία που θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά για τη λήψη του ΟΤΕ TV Μέσω Δορυφόρου, εγγύηση της εγκατάστασης του κεραιοσυστήματος για ένα (1) έτος.
    Πέραν της διάρκειας των παραπάνω εγγυήσεων, ο συνδρομητής οφείλει να καταβάλλει το αντίστοιχο τίμημα αντικατάστασης τερματικού εξοπλισμού ή του κεραιαοσυστήματος ή των τεχνικών εργασιών που θα απαιτηθούν σε περίπτωση βλάβης της εγκατάστασης
    Σημειώνεται ότι σττν περίπτωση συνεγκατάτασης σε υπάρχουσα ή νέα κεραία, εγγύηση για την συνεγκατάσταση και το κεραιοσύστημα παρέχονται από τον εγκαταστάτη.

  • 23.

    Ποιες είναι οι βασικές ρυθμίσεις για τη στόχευση του κεραιοσυστήματος;

    Για τη στόχευση του κεραιοσυστήματος πρέπει να ρυθμιστούν οι παρακάτω γωνίες λήψης ανάλογα με τη γεωγραφική θέση της εγκατάστασης. Αζιμούθιο (Azimuth), Γωνία Ανύψωσης (Elevation), Πόλωση (Skew).
    Ενδεικτικά,
    i. για Αθήνα:
    Αζιμούθιο: 199,38ο, Γωνία Ανύψωσης: 43,4ο και Πόλωση: 18ο
    ii. για Θεσσαλονίκη:
    Αζιμούθιο: 196,96ο, Γωνία Ανύψωσης: 40,9ο και Πόλωση: 15,7ο
    Μάθετε περισσότερες πληροφορίες στα:
    http://www.satsig.net/maps/lat-long-finder.htm,
    http://www.satpointer.gr   
  • 24.

    Μπορώ να χρησιμοποιήσω την κάρτα σε άλλο αποκωδικοποιητή;

    Η δορυφορική κάρτα είναι δεμένη με τον αποκωδικοποιητή για προστασία απέναντι στην πειρατεία. Είναι ο τρόπος που διαθέτουν όλοι σχεδόν οι pay tv operators στον κόσμο την υπηρεσία.
  • 25.

    Με τι είδους καλώδιο μπορώ να συνδέσω τον αποκωδικοποιητή μου (STB) ταυτόχρονα με την τηλεόρασή μου;

    Μέσω Scart ή HDMI, τα οποία συμπεριλαμβάνονται. Προτιμάται η σύνδεση μέσω HDMI (εφόσον η τηλεόραση διαθέτει τη συγκεκριμένη είσοδο), για να έχετε καλύτερη εικόνα και μπορείτε να απολαύσετε τα HD κανάλια του OTE TV Μέσω Δορυφόρου.
  • 26.

    Μπορώ να συνδέσω τον αποκωδικοποιητή μου (STB) ταυτόχρονα με 2 τηλεοράσεις;

    Μπορείτε με την προϋπόθεση ότι θα βλέπεται το ίδιο κανάλι σε όλες τις συνδεδεμένες τηλεοράσεις. Η εσωτερική καλωδίωση-εγκατάσταση που απαιτείται είναι ευθύνη του συνδρομητή.  Ο ΟΤΕ TV Μέσω Δορυφόρου δεν διαθέτει προς το παρόν υπηρεσία για 2η συνδρομή και διανομή του σήματος εντός της οικίας του συνδρομητή.

    Επιπλέον, διευκρινίζουμε πως ο αποκωδικοποιητής με σκληρό δίσκο δεν υποστηρίζει τη δυνατότητα θέασης δύο διαφορετικών καναλιών σε διαφορετικές τηλεοράσεις (υπηρεσία multiroom ή mutliview).
  • 27.

    Τι είναι ο ηλεκτρονικός οδηγός προγράμματος (EPG);

    Μέσα από τον Ηλεκτρονικό Οδηγό Προγράμματος μπορείτε να δείτε το αναλυτικό εβδομαδιαίο  πρόγραμμα των καναλιών για την τρέχουσα ημέρα και τις επόμενες έξι (6).
  • 28.

    Τι είναι οι υπηρεσίες Εγγραφής Προγραμμάτων (PVR) & Pause TV;

    Με την υπηρεσία Εγγραφής Προγραμμάτων και Pause TV μπορείτε να προγραμματίσετε να εγγράψετε τα προγράμματα της επιλογής σας και να τα απολαύσετε όποτε εσείς επιθυμείτε.
    Επιπλέον μπορείτε να:

    - Γράφετε και να παρακολουθείτε ταυτόχρονα διαφορετικά προγράμματα.
    - Προγραμματίσετε την εγγραφή των επεισοδίων μιας σειράς με μία μόνο εντολή εγγραφής.
    - «Παγώσετε» την προβολή ζωντανών προγραμμάτων έως 90 λεπτά και να συνεχίσετε την προβολή, σε κανονικό χρόνο ή σε αργή και γρήγορη κίνηση.
    - «Γυρίσετε πίσω» στο ζωντανό πρόγραμμα που παρακολουθείτε πατώντας rewind (για όση ώρα βρίσκεστε συντονισμένοι στο συγκεκριμένο κανάλι).
    - Προγραμματίσετε μια ή περισσότερες εγγραφές στα κανάλια της αρεσκείας σας ορίζοντας τη χρονική διάρκεια, μέσα από το μενού «Εγγραφή Βάση Χρονικής Διάρκειας».

    Για να κάνετε χρήση των παραπάνω λειτουργιών, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η κατοχή αποκωδικοποιητή με σκληρό δίσκο.

    Επίσης διευκρινίζουμε πως ο αποκωδικοποιητής με σκληρό δίσκο δεν υποστηρίζει την εγγραφή προγραμμάτων σε εξωτερικό αποθηκευτικό μέσο (π.χ. USB FLASH, εξωτερικό σκληρό δίσκο).

  • 29.

    Τι είναι ο Γονικός Έλεγχος;

    Μέσα από το Γονικό Έλεγχο έχετε τη δυνατότητα να απαγορεύσετε στα παιδιά σας την πρόσβαση σε περιεχόμενο για ανηλίκους. Τα επίπεδα είναι 5 και μπορείτε να τα ορίσετε ως εξής: από το «Μενού» επιλέξτε «Ρυθμίσεις» και στη συνέχεια «Γονικός Έλεγχος». Θα σας ζητηθεί να βάλετε Κωδικό PIN και κατόπιν θα μπορέσετε να επιλέξετε το επίπεδο που επιθυμείτε. Επίσης, μέσα από το ίδιο μενού μπορείτε να κλειδώσετε τα κανάλια που επιθυμείτε.
  • 30.

    Πως μπορώ να αλλάξω τον Κωδικό PIN;

    Για να αλλάξετε τον Κωδικό PIN επιλέξτε από το «Μενού», «Ρυθμίσεις», «Γονικός Έλεγχος», «Αλλαγή κωδικού PIN». Αφού εισάγετε σωστά τον τρέχον Κωδικό PIN θα σας ζητηθεί να εισάγετε νέο Κωδικό PIN μέσω του τηλεχειριστηρίου σας, πατώντας τα αντίστοιχα πλήκτρα. Ο Κωδικός PIN πρέπει να είναι 4ψηφιος αριθμητικός.
  • 31.

    Τι είναι τα «Αγαπημένα» & πως μπορώ να τα διαχειριστώ;

    Η υπηρεσία σας δίνει τη δυνατότητα να ορίσετε μια λίστα Αγαπημένων καναλιών, ώστε να έχετε γρήγορη πρόσβαση στα κανάλια της αρεσκείας σας. Η λίστα των αγαπημένων καναλιών μπορεί να περιλαμβάνει κανάλια από το «μπουκέτο» του ΟΤΕ TV Μέσω Δορυφόρου, αλλά και ελεύθερα δορυφορικά και επίγεια ψηφιακά κανάλια. Η διαχείρισή τους γίνεται εύκολα μέσα από το μενού «Ρυθμίσεις», «Ρυθμίσεις Χρήστη», «Διαχείριση Αγαπημένων».
  • 32.

    Μπορώ να συνδέσω σκληρό δίσκο στη θύρα USB ή στη θύρα Ethernet;

    Όχι. Δεν είναι ενεργοποιημένη η πρόσβαση.
  • 33.

    Μπορώ να συνδέσω ηχοσύστημα στον αποκωδικοποιητή;

    Μπορεί να γίνει μέσω των εξόδων ήχου RCA ή της C/PDIF για πολυκάναλο ήχο (Dolby 5.1).
image description