Κλείσιμο

Επικοινωνία

image description

Help & Support για OTE TV Μέσω Δορυφόρου

Αν έχετε οποιαδήποτε απορία ή αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα, το Help Desk του OTE TV μπορεί να σας βοηθήσει. Με 24ωρη εξυπηρέτηση, 7 ημέρες την εβδομάδα μπορείτε να καλείτε στo τηλέφωνo 13888.

Συχνές Ερωτήσεις

  • 1.

    Ποιοί είναι οι νέοι αναμεταδότες στον δορυφόρο EUTELSAT 9Β;

    Δείτε παρακάτω τη λίστα των νέων αναμεταδοτών  που χρησιμοποιεί πλέον ο ΟΤΕ ΤV στο δορυφόρο EUTELSAT 9B και τα χαρακτηριστικά μετάδοσης του κάθε αναμεταδότη.  


    Συχνότητα| Διαμόρφωση| Ρυθμός Μετάδοσης| FEC|Πόλωση| Roll-Off | Τροχιακή Θέση
    11842.56   DVB-S2/8PSK    27500                  3/5    Vertical       0.2       9o EAST
    12053.54   DVB-S2/8PSK    27500                  2/3    Horizontal   0.2       9o EAST
    12206.98   DVB-S2/8PSK    27500                  2/3    Horizontal   0.2       9o EAST
    12283.7     DVB-S2/8PSK    27500                  2/3    Horizontal   0.2       9o EAST
    12398.78   DVB-S2/8PSK    27500                  2/3    Horizontal   0.2       9o EAST
    12475.5     DVB-S2/8PSK    27500                  2/3    Horizontal   0.2       9o EAST

     

  • 2.

    Τι είναι OTE TV Μέσω Δορυφόρου;

    ΟΤΕ TV Μέσω Δορυφόρου είναι η νέα υπηρεσία τηλεόρασης από τον ΟΤΕ μέσω δορυφορικής σύνδεσης. Η υπηρεσία εκπέμπει από τον Δορυφόρο Eutelsat 9A.
  • 3.

    Τι αλλάζει με τη Νέα πλατφόρμα Hybrid;

    Από 1 Φεβρουαρίου ο ΟΤΕ TV λανσάρει τη νέα πλατφόρμα Ηybrid για νέους πελάτες OTE TV Μέσω Δορυφόρου. Πλέον, με τη νέα πλατφόρμα Hybrid παρέχονται και οι διαδραστικές υπηρεσίες ΟΤΕ Cinema On Demand και OTE Replay TV σε οικιακούς πελάτες OTE TV Μέσω Δορυφόρου. Επιπλέον, δίνονται νέες δυνατότητες όπως η δημιουργία επιπλέον Χρηστών/Προφίλ για τα μέλη της οικογένειας με διαφορετικά δικαιώματα ανά Χρήστη, η κοινή διαχείριση με την υπηρεσία OTE TV GO κ.α.
  • 4.

    Ποια κανάλια περιλαμβάνει ο OTE TV Μέσω Δορυφόρου;

    Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα κανάλια που περιλαμβάνονται στην υπηρεσία στη σελίδα http://www.otetv.gr/portal/page/portal/OTETV/Channels/Channels.

  • 5.

    Πως μπορώ να κάνω χρήση των υπηρεσιών OTE Replay TV και OTE Cinema On Demand και των υπόλοιπων διαδραστικών δυνατοτήτων;

    Αν είστε νέος πελάτης OTE TV Μέσω Δορυφόρου με αποκωδικοποιητή Hybrid (μοντέλα KAON MEDIA NS1110H , TECHNICOLOR DSI810HYB) μπορείτε να κάνετε χρήση των υπηρεσιών OTE Cinema On Demand και OTE Replay TV και των υπόλοιπων διαδραστικών δυνατοτήτων. Η χρήση των υπηρεσιών είναι δυνατή σε λειτουργία Hybrid, δηλ. θα πρέπει να συνδέσετε τον αποκωδικοποιητή σας  και με το router της xDsl internet σύνδεσης ΟΤΕ, ή άλλου παρόχου σταθερής τηλεφωνίας.
    Για standard definition περιεχόμενο το διαθέσιμο bandwidth της xDSL σύνδεσης συνίσταται να είναι μεγαλύτερο από 3Μbps  ενώ για Ηigh Definition μεγαλύτερο από 7Μbps. Εάν το απαιτούμενο διαθέσιμο bandwidth δεν επαρκεί μπορείτε να επιλέξετε προσωρινή αποθήκευση (Λήψη) του προγράμματος σε σκληρό δίσκο.  Η χρήση των υπηρεσιών αυτών συνίσταται για ταχύτητα σύνδεσης μεγαλύτερη των 2Μbps.
  • 6.

    Μπορώ να συνδέσω εξωτερικό σκληρό δίσκο στον αποκωδικοποιητή μου;

    Η σύνδεση εξωτερικού σκληρού δίσκου είναι δυνατή σε αποκωδικοποιητή Hybrid χωρίς σκληρό δίσκο (μοντέλο KAON MEDIA NS1110H). Ο σκληρός δίσκος πρέπει να είναι 160GB το λιγότερο και 2TB το περισσότερο, έκδοσης USB 2.0 ή νεώτερης, με παροχή DC5V, 0,5 A.
    Ο σκληρός δίσκος συνδέεται στην σχετική υποδοχή USB του αποκωδικοποιητή και θα πρέπει να διαμορφωθεί (format) πριν τη χρήση του. Με τη διαμόρφωση θα διαγραφεί οποιοδήποτε περιεχόμενο έχετε ήδη αποθηκευμένο.
    Μετά τη διαμόρφωση του σκληρού δίσκου  το περιεχόμενο που αποθηκεύεται σε αυτόν είναι προσβάσιμο αποκλειστικά από το συγκεκριμένο αποκωδικοποιητή ενώ σε περίπτωση που συνδέσετε έναν νέο σκληρό δίσκο το περιεχόμενο του αρχικού δίσκου δεν θα είναι πλέον προσβάσιμο. 
    Για να χρησιμοποιηθεί ο σκληρός δίσκος εκ των υστέρων σε άλλη συσκευή (π.χ.PC) θα πρέπει να διαμορφωθεί εκ νέου.
  • 7.

    Σε τι διαφέρουν οι OTE TV Μέσω Δορυφόρου & OTE TV Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης;

    Πλέον, με την νέα πλατφόρμα Hybrid όλοι οι πελάτες OTE TV λαμβάνουν εκτός από τα κανάλια και όλες τις διαδραστικές υπηρεσίες που ήταν διαθέσιμες μέχρι πρότινος μόνο στον OTE TV Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης. Έτσι, και οι πελάτες OTE TV Μέσω Δορυφόρου με Hybrid αποκωδικοποιητή μπορούν να λαμβάνουν τις υπηρεσίες OTE Cinema On Demand, OTE Replay TV κ.α.

    Όσον αφορά τα κανάλια, η συντριπτική πλειοψηφία τους είναι κοινή και στις δυο υπηρεσίες, υπάρχουν ωστόσο κάποιες διαφοροποιήσεις. Στον OTE TV Μέσω Δορυφόρου περιλαμβάνονται HD κανάλια χωρίς επιπλέον χρέωση ενώ τα κανάλια αυτά είναι διαθέσιμα  σε HD στον ΟΤΕ TV Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης μόνο σε πελάτες VDSL (βάσει διαθεσιμότητας στη γραμμή τους). Οι υπόλοιποι πελάτες ΟΤΕ TV Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης λαμβάνουν τα κανάλια αυτά σε SD ανάλυση.

    Επιπλέον, στον OTE TV Μέσω Δορυφόρου παρέχονται 4 κανάλια Cinema On Demand με δυνατότητα ενοικίασης ταινιών. Το εύρος των ταινιών που υπάρχουν στα κανάλια αυτά είναι μικρότερο σε σύγκριση με την αντίστοιχη υπηρεσία OTE Cinema On Demand.

    Επιπρόσθετα, στον δορυφόρο Eutelsat 9 υπάρχουν αρκετά κανάλια ελεύθερα προς λήψη (FTA) σε κανονική (SDTV) και υψηλή (HDTV) ευκρίνεια που μπορεί να απολαύσει ο συνδρομητής του ΟΤΕ TV Μέσω Δορυφόρου κάνοντας αναζήτηση μέσα από την πλατφόρμα της υπηρεσίας.
    Τέλος, εάν είστε κάτοχος τηλεφωνικής σύνδεσης ΟΤΕ, έχετε έκπτωση 20% επί των ονομαστικών τιμών για την υπηρεσία OTE TV Μέσω Δορυφόρου.

  • 8.

    Τι είναι η υπηρεσία OTE Cinema On Demand του OTE TV μέσω Δορυφόρου;

    Στην υπηρεσία OTE Cinema On Demand ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα να «νοικιάσει» από μια συλλογή την ταινία που επιθυμεί να δει. Η ταινιοθήκη της υπηρεσίας OTE Cinema On Demand απαρτίζεται από πλούσια γκάμα ταινιών 1ης προβολής αλλά και κλασσικές. Από τη στιγμή που ο συνδρομητής νοικιάσει την ταινία της επιλογής του, είναι διαθέσιμη για προβολή για έως 48 ώρες. Η υπηρεσία OTE Cinema On Demand διαθέτει ταινίες από μεγάλα Hollywood Studios που ανανεώνονται σε μηνιαία βάση.
    H υπηρεσία είναι διαθέσιμη για πελάτες OTE TV Μέσω Δορυφόρου με αποκωδικοποιητή Hybrid, εφόσον συνδέσουν τον αποκωδικοποιητή τους και με το router της xDSL Internet σύνδεσης τους. Ανάλογα με τις δυνατότητες της Internet σύνδεσης τους, ενδέχεται να χρειαστεί η προσωρινή αποθήκευση του περιεχομένου σε σκληρό δίσκο (σε αποκωδικοποιητή με σκληρό δίσκο ή σε εξωτερικό σκληρό δίσκο) πριν την προβολή.
    Εάν έχετε αποκωδικοποιητή Hybrid μπορείτε να μοιράσετε περιεχόμενο μεταξύ των συσκευών σας (π.χ.  να ξεκινήσετε την προβολή μια SD ταινία στην υπηρεσία OTE Cinema On Demand στον αποκωδικοποιητή σας και να συνεχίσετε την προβολή της στο OTE TV GO εφόσον είναι διαθέσιμη (στο κινητό ή στο tablet).
  • 9.

    Εάν νοικιάσω μια ταινία και χρειαστεί προσωρινή λήψη, από ποια στιγμή ξεκινούν να μετράνε οι 48 ώρες των δικαιωμάτων προβολής;

    Από τη στιγμή της ενοικίασης η οποία σηματοδοτείτε με την εισαγωγή του PIN σας.
  • 10.

    Τι είναι τα κανάλια OTE Cinema On Demand του OTE TV μέσω Δορυφόρου;

    Εάν δεν έχετε συνδέσει τον αποκωδικοποιητή σας, σε λειτουργία Hybrid ώστε να έχετε πρόσβαση στην υπηρεσία OTE Cinema On Demand και θέλετε να νοικιάσετε κάποια ταινία, στα κανάλια OTE Cinema On Demand 1, 2, 3 & HD, μπορείτε να νοικιάσετε  και να δείτε πρεμιέρες ταινιών που είναι διαθέσιμες και στην υπηρεσία ΟΤΕ Cinema On Demand. Κάθε κανάλι προβάλει μια ταινία ανά εβδομάδα (Δευτέρα-Κυριακή) σε προκαθορισμένα διαστήματα. Εφόσον νοικιάσετε μια ταινία μπορείτε να δείτε την τρέχουσα προβολής της καθώς και όλες τις επαναληπτικές προβολές της για έως 48 ώρες. Μπορείτε να νοικιάσετε μια ταινία έως και 15 λεπτά πριν την έναρξη της τελευταίας προβολής της. Μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα των καναλιών OTE Cinema On Demand από τον Οδηγό Προγράμματος.

  • 11.

    Πως μπορώ να νοικιάσω ταινίες στα κανάλια OTE Cinema On Demand στον OTE TV Μέσω Δορυφόρου;

    Μπορείτε να νοικιάσετε ταινίες με δυο τρόπους. Μέσω τηλεφώνου (IVR) και μέσω SMS.

     


    Μέσω τηλεφώνου (IVR):
    Καλέστε στο 8001196600 από σταθερό τηλέφωνο χωρίς χρέωση ή στο 2106100300 από κινητό. Θα σας ζητηθεί να πληκτρολογήσετε τον αριθμό της συνδρομητικής σας κάρτας καθώς και τον κωδικό της ταινίας που επιθυμείτε να νοικιάσετε. Ο αριθμός συνδρομητικής κάρτας εμφανίζεται στο Μενού->Ρυθμίσεις->Σύστημα-> Πληροφορίες ->Αριθμός Κάρτας. Ο κωδικός της ταινίας αναγράφεται στις Πληροφορίες προγράμματος και στον Οδηγό Προγράμματος EPG.

     

    Μέσω SMS:
    Βήμα 1:
    Καταχωρήστε το κινητό τηλέφωνο από το οποίο επιθυμείτε να νοικιάζετε ταινίες -εφόσον δεν το έχετε κάνει στην αρχική αίτηση της υπηρεσίας στο σημείο πώλησης- στέλνοντας το μήνυμα «REC κενό και τον  Αριθμό της συνδρομητικής σας κάρτας» στο 54994

     

    Βήμα 2: Εφόσον έχετε καταχωρήσει το τηλέφωνό σας σύμφωνα με τα παραπάνω μπορείτε να νοικιάζετε ταινίες στέλνοντας κάθε φορά RENT κενό και τον Κωδικό Ταινίας» στο 54994.
    Η χρέωση για αποστολή μηνύματος είναι 0,1107€/SMS.
    Μπορείτε να βρείτε ανά πάσα στιγμή τις παραπάνω πληροφορίες ενοικίασης στην υπηρεσία στο Μενού Βοήθειας.

  • 12.

    Τι είναι το High Definition; Η τηλεόρασή μου μπορεί να προβάλει HD;

    Είναι η μετάδοση τηλεοπτικού σήματος σε υψηλή ανάλυση, δηλ η εικόνα είναι ουσιαστικά πολύ πιο καθαρή και είναι ορατές στην εικόνα και οι πολύ μικρές λεπτομέρειες. Η τηλεόραση σας θα πρέπει να είναι συμβατή (δηλ. να το γράφει) και να έχει είσοδο HDMI.
  • 13.

    Τι είναι η υπηρεσία OTE Replay TV;

    Με την υπηρεσία OTE Replay TV σας δίνεται η δυνατότητα xωρίς επιπλέον κόστος να:
    > Βλέπετε τα προγράμματα που «χάσατε» τις τελευταίες 48 ώρες.
    > Βλέπετε από την αρχή το ζωντανό πρόγραμμα, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει
    > Κάνετε Pause, Rewind ή Fast Forward όπως και με ένα dvd player στα προγράμματα των τελευταίων 48 ωρών και στο ζωντανό.

    H υπηρεσία είναι διαθέσιμη για πελάτες OTE TV Μέσω Δορυφόρου σε λειτουργία Hybrid, εφόσον συνδέσετε τον αποκωδικοποιητή τους με το router της xDSL Internet σύνδεσης τους. Ανάλογα με  την ταχύτητα της Internet σύνδεσης τους, ενδέχεται να χρειαστεί να αποθήκευσεται προσωρινά  το περιεχομένο σε σκληρό δίσκο ( ενσωματωμένο  ή εξωτερικό σκληρό δίσκο) πριν την προβολή.
    Η υπηρεσία OTE Replay TV διατίθεται σε επιλεγμένα προγράμματα τα οποία φέρουν σχετική σήμανση (ροζ μπίλια).

  • 14.

    Τι είναι οι υπηρεσίες Εγγραφής Προγραμμάτων (PVR) & Pause TV;

    Με την υπηρεσία Εγγραφής Προγραμμάτων και Pause TV μπορείτε να προγραμματίσετε, να εγγράψετε τα προγράμματα της επιλογής σας και να τα απολαύσετε όποτε εσείς επιθυμείτε.
    Επιπλέον μπορείτε να:
    - Γράφετε και να παρακολουθείτε ταυτόχρονα διαφορετικά προγράμματα.
    - Προγραμματίσετε την εγγραφή των επεισοδίων μιας σειράς με μία μόνο εντολή εγγραφής.
    - «Παγώσετε» την προβολή ζωντανών προγραμμάτων έως 90 λεπτά και να συνεχίσετε την προβολή, σε κανονικό χρόνο ή σε αργή και γρήγορη κίνηση.
    - «Γυρίσετε πίσω» στο ζωντανό πρόγραμμα που παρακολουθείτε πατώντας Rewind (για όση ώρα βρίσκεστε συντονισμένοι στο συγκεκριμένο κανάλι).
    - Προγραμματίσετε μια ή περισσότερες εγγραφές στα κανάλια της αρεσκείας σας ορίζοντας τη χρονική διάρκεια, μέσα από το μενού «Εγγραφή Βάση Χρονικής Διάρκειας».
    Για να κάνετε χρήση των παραπάνω λειτουργιών, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η κατοχή αποκωδικοποιητή με σκληρό δίσκο. Επιπλέον, για πελάτες με αποκωδικοποιητή Hybrid είναι δυνατή η σύνδεση εξωτερικού σκληρού δίσκου σε απλό αποκωδικοποιητή. Διευκρινίζεται, ότι η εγγραφή και η ταυτόχρονη παρακολούθηση διαφορετικού προγράμματος για πελάτες μέσω Δορυφόρου είναι δυνατή μόνο σε αποκωδικοποιητή με ενσωματωμένο σκληρό δίσκο.

    Επιπλέον, για τη χρήση της δυνατότητας αυτής για το σύνολο των καναλιών της υπηρεσίας χρειάζεται να γίνουν πρόσθετες εργασίες εγκατάστασης για αποκωδικοποιητή με σκληρό δίσκο (σύνδεση του αποκωδικοποιητή με το κεραιοσύστημα δορυφορικής λήψης με δεύτερο καλώδιο και διπλό LNB στην κεραία σας).

  • 15.

    Για ποια κανάλια δεν μπορώ να κάνω χρήση της ταυτόχρονης εγγραφής χωρίς πρόσθετες εργασίες εγκατάστασης;

    Για τους κατόχους αποκωδικοποιητή με σκληρό δίσκο, τώρα δεν θα μπορείτε να κάνετε εγγραφή προγραμμάτων των καναλιών ΕΡΤ 2, ΕΡΤ 3, MEGA, ΑLPHA, STAR, ΣΚΑΙ, OTESPORT 1- 3 και το OTE Cinema 3 και ταυτόχρονα να γράφετε στον σκληρό δίσκο κάποιο από τα υπόλοιπα κανάλια.
    Αν θέλετε όμως να γράφετε δυο από τα προαναφερόμενα κανάλια ταυτόχρονα ή να βλέπετε και να γράφετε ένα από αυτά τα κανάλια θα μπορείτε.
    Το επόμενο διάστημα θα γίνουν αλλαγές στην υπηρεσία, ώστε να απολαμβάνεται αυτή τη δυνατότητα για το σύνολο των καναλιών εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων (κυρίως για κάποια μουσικά ή ξένα ειδησιογραφικά κανάλια).
       

  • 16.

    Τι είναι ο Γονικός Έλεγχος;

    Μέσα από το Γονικό Έλεγχο έχετε τη δυνατότητα να απαγορεύσετε στα παιδιά σας την πρόσβαση σε περιεχόμενο για ανηλίκους. Τα επίπεδα είναι 5 και μπορείτε να τα ορίσετε ως εξής: από το «Μενού» επιλέξτε «Ρυθμίσεις» και στη συνέχεια «Γονικός Έλεγχος». Θα σας ζητηθεί να βάλετε Κωδικό PIN και κατόπιν θα μπορέσετε να επιλέξετε το επίπεδο που επιθυμείτε. Επίσης, μέσα από το ίδιο μενού μπορείτε να κλειδώσετε τα κανάλια που επιθυμείτε.

    Η ρύθμιση Γονικού Ελέγχου για απλή Δορυφορική λειτουργία και για λειτουργία Hybrid είναι διακριτή. 

  • 17.

    Για αποκωδικοποιητή Hybrid η ρύθμιση του Γονικού Ελέγχου εξαρτάται από τη Λειτουργία Hybrid;

    Όχι, η ρύθμιση είναι ξεχωριστή. Συνίσταται να εφαρμόσετε τον έλεγχο και για τις δυο λειτουργίες ώστε σε περίπτωης που ο αποκωδικοποιητής σας χάσει τη σύνδεση με το δίκτυο Internet ή αντίστοιχα συνδεθεί στο δίκτυο ο λογαριασμός σας να παραμείνει προστατευμένος.

  • 18.

    Γιατί με το Hybrid αποκωδικοποιητή έχω δυο κωδικούς PIN;

    Ο κωδικός PIN Συνδρομητικής Κάρτας χρησιμοποιείτε σε Απλή Δορυφορική Λειτουργία για τη ρύθμιση του γονικού ελέγχου, για το κλείδωμα καναλιών κ.α..
    Όταν ο αποκωδικοποιητής σας βρίσκεται σε λειτουργία Hybrid ο έλεγχος όλων των λειτουργιών (γονικός έλεγχος, κλείδωμα καναλιών, διαχείριση Χρηστών κ.α.) γίνεται με τον κωδικό PIN Χρήστη/Διαχειριστή.
  • 19.

    Πως μπορώ να αλλάξω τον Κωδικό PIN;

    Για να αλλάξετε τον Κωδικό PIN Χρήστη ή τον κωδικό PIN Συνδρομητικής Κάρτας θα πρέπει να μεταβείτε στο «Μενού/Δικαιώματα Χρηστών», Θα σας ζητηθεί να εισάγετε νέο Κωδικό PIN μέσω του τηλεχειριστηρίου σας, πατώντας τα αντίστοιχα πλήκτρα.

    Ο Κωδικός PIN πρέπει να περιέχει  4-12 αριθμητικά ψηφία ενώ ο Κωδικός PIN Συνδρομητικής Κάρτας πρέπει να είναι 4ψηφιος αριθμητικός.

    Για την πρόσβαση στο μενού θα πρέπει να πληκτρολογήσετε τον τρέχων κωδικό σας.

    Επιπλέον, εάν ξεχάσατε το PIN σας έχετε τη δυνατότητα να κάνετε αλλαγή στο site cosmote.gr, από το My COSMOTE Σταθερής , στην ενότητα My TV, παρακάτω:
    https://www.cosmote.gr/fixed/login?redirect=https%3A%2F%2Fwww.cosmote.gr%2Ffixed%2Fmy-ote%2Fmy-tv34

  • 20.

    Μπορώ να δημιουργήσω επιπλέον Προφίλ/Χρήστες για τα μέλη της οικογένειάς μου;

    Η δημιουργία επιπλέον Χρηστών/Προφίλ είναι δυνατή για πελάτες με αποκωδικοποιητή Hybrid. Ως Αρχικός Χρήστης είστε και ο Διαχειριστής του λογαριασμού OTE TV. Έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε έως τέσσερις (4) επιπλέον Χρήστες/Προφίλ  και να ορίσετε δικαιώματα για αυτούς όπως: Γονικό έλεγχο, κανάλια και καταλόγους Cinema On Demand που θα έχουν πρόσβαση, μηνιαίο όριο ενοικιάσεων για κάθε Χρήστη ώστε να έχετε έλεγχο του λογαριασμού σας. (π.χ. μπορείτε να φτιάξετε ένα προφίλ για το παιδί σας κλειδώνοντας κανάλια στα οποία δεν επιθυμείτε να έχει πρόσβαση και να ορίσετε επίπεδο γονικού ελέγχου χωρίς  να κλειδώνετε δικαιώματα στο δικό σας Προφίλ).
    - Ο κάθε Χρήστης μπορεί να συνδέεται στη συνέχεια απευθείας στην υπηρεσία με τους κωδικούς του και θα έχει τις δυνατότητες θέασης που έχετε ορίσει για αυτόν.
    - Επιπλέον εφόσον έχετε ενεργοποιήσει την υπηρεσία OTE TV GO, μπορεί  ο κάθε Χρήστης να συνδεθεί με τους κωδικούς του. Ο κάθε Χρήστης/μπορεί να βρει το Όνομα Σύνδεσής του για την υπηρεσία OTE TV GO, συνδεόμενος με το Προφίλ του στον αποκωδικοποιητή στο μενού «Λογαριασμός Χρήστη/Διαχείριση Χρηστών/Αλλαγή Στοιχείων».
  • 21.

    Εάν έχω και OTE TV GO η διαχείριση του λογαριασμού μου είναι κοινή;

    Εάν έχετε αποκωδικοποιητή Hybrid η διαχείριση του λογαριασμού σας για τις υπηρεσίες OTE TV & ΟΤΕ TV GO είναι κοινή. Έτσι, μπορείτε:
    > να μοιράσετε περιεχόμενο μεταξύ των συσκευών τους (π.χ. να ξεκινήσετε να βλέπετε μια SD ταινία στην υπηρεσία OTE Cinema On Demand στην τηλεόρασή σας (αποκωδικοποιητή) και να συνεχίσετε την προβολή της στο OTE TV GO εφόσον είναι διαθέσιμη (στο κινητό ή στο tablet). 
    > να ορίσετε υπενθυμίσεις για ένα πρόγραμμα και να ενημερώνονται σε όλες τις συσκευές τους συμπεριλαμβανομένου του αποκωδικοποιητή σας
    > να ορίσετε αγαπημένα κανάλια ή προγράμματα
    > να διαχειρίζεστε τους χρήστες της υπηρεσίας (π.χ. αν θέλει κάποιος  να αλλάξει το επίπεδο γονικού ελέγχου για το παιδί του στο σπίτι, θα μπορεί να το κάνει απομακρυσμένα από την  υπηρεσία OTE TV GO)
  • 22.

    Τι είναι τα «Αγαπημένα» & πως μπορώ να τα διαχειριστώ;

    Η υπηρεσία σας δίνει τη δυνατότητα να ορίσετε μια λίστα Αγαπημένων καναλιών, ώστε να έχετε γρήγορη πρόσβαση στα κανάλια της αρεσκείας σας. Η λίστα των αγαπημένων καναλιών μπορεί να περιλαμβάνει κανάλια από το «μπουκέτο» του ΟΤΕ TV Μέσω Δορυφόρου, αλλά και τα ελεύθερα δορυφορικά κανάλια. Η διαχείρισή τους γίνεται εύκολα μέσα από το μενού «Λογαριασμός Χρήστη/Αγαπημένα Κανάλια».
    Επίσης παρέχεται η δυνατότητα πλοήγησης (zapping) μόνο μέσα στα Αγαπημένα Κανάλια με τα πλήκτρα CH+/-. Για να ενεργοποιήσετε τη δυνατότητα αυτή αρκεί να πατήσετε το πλήκτρο “FAV” στο τηλεχειριστήριο σας και να συντονιστείτε σε οποιοδήποτε Αγαπημένο κανάλι, ενώ μπορείτε να την απενεργοποιήσετε εάν συντονιστείτε σε ένα μη Αγαπημένο Κανάλι πληκτρολογώντας τον  αριθμό του καναλιού στο τηλεχειριστήριο σας. 

  • 23.

    Τι σημαίνει το μήνυμα «Έλεγχος ταχύτητας πρόσβασης» στον αποκωδικοποιητή Hybrid;

    Στον αποκωδικοποιητή Hybrid όταν επιλέγω να δω ένα πρόγραμμα σε Replay TV ή μια ταινία Cinema On Demand μπορεί να εμφανίσει το μήνυμα «Έλεγχος ταχύτητας πρόσβασης».
    O αποκωδικοποιητής πραγματοποιεί έλεγχο της σύνδεσης DSL, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη θέαση του προγράμματος/ταινίας. Εάν η ταχύτητα σύνδεσής σας δεν επαρκεί για την προβολή της ταινίας έχετε τη δυνατότητα να αποθηκεύσετε προσωρινά το πρόγραμμα/ταινία στον σκληρό σας δίσκο επιλέγοντας «Λήψη». Για ταινίες Cinema On Demand θα πρέπει να νοικιάσετε πρώτα την ταινία εισάγοντας το PIN σας. Τα δικαιώματα προβολής ισχύουν από τη στιγμή της ενοικίασης.
    Στην περίπτωση αυτή η προβολή του περιεχομένου γίνεται από το προσωρινά αποθηκευμένο περιεχόμενο και όχι από το δίκτυο μέσω streaming.
  • 24.

    Γιατί όταν βλέπω ένα πρόγραμμα που έχω αποθηκεύσει προσωρινά δεν μπορώ να κάνω fast-forward μέχρι το τέλος;

    Όταν κάνετε προσωρινή λήψη ενός προγράμματος OTE Replay TV ή μιας ταινίας OTE Cinema On Demand, στην συνέχεια η προβολή γίνεται μέσω του προσωρινά αποθηκευμένου περιεχομένου και μπορείτε να το προβάλλεται μέχρι το σημείο που έχει ολοκληρωθεί η λήψη.
  • 25.

    Έχω κάποια έκπτωση αν έχω σταθερή τηλεφωνική γραμμή ΟΤΕ;

    Ναι. Υπάρχει έκπτωση για πελάτες ΟΤΕ της τάξης του 20% για όλα τα πακέτα εκτός των προαιρετικών πακέτων.
  • 26.

    Ποια είναι τα ελεύθερα δορυφορικά κανάλια στον Eutelsat 9A;

    Ενδεικτικά μπορείτε να δείτε το TF1 HD, Μ6 HD, W9, Duna TV, CCTV, Fashion One, TV 5, κ.α. Αναλυτική λίστα των ελεύθερων δορυφορικών καναλιών στον Eutelsat 9Β καθώς και τα χαρακτηριστικά εκπομπής τους μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα http://www.lyngsat.com/eb9a.html ή την http://en.kingofsat.net/pos-9E.php .

  • 27.

    Είναι εύκολη η αναζήτηση και η προσθήκη καναλιών που είναι ελεύθερα στο δορυφόρο;

    Απαιτεί ρύθμιση των παραμέτρων, σύμφωνα με το που εκπέμπει το κάθε κανάλι (πληροφορίες για τις παραμέτρους εκπομπής των καναλιών μπορείτε να βρείτε στo ακόλουθο site: http://www.lyngsat.com/eb9a.html). Επιπλέον οδηγίες μπορείτε να αντλήσετε και από το manual της υπηρεσίας. Εφ’ όσον το δορυφορικό σας πιάτο βλέπει και τον δορυφόρο Hot Bird (διπλό LNB), ο τεχνικός σας μπορεί να προσθέσει και τα ελεύθερα κανάλια που βρίσκονται στον δορυφόρο Hot Bird.
  • 28.

    Ποιες είναι οι προϋποθέσεις αγοράς του OTE TV Μέσω Δορυφόρου;

    Η υπηρεσία διατίθεται αποκλειστικά σε συνδρομητές που έχουν δηλώσει διεύθυνση εγκατάσταση της υπηρεσίας εντός της Ελληνικής επικράτειας.

  • 29.

    Τι εξοπλισμός απαιτείται;

    Απαιτείται η χρήση ειδικού αποκωδικοποιητή και συνδρομητικής κάρτας που μισθώνεται από τον ΟΤΕ καθώς και η ύπαρξη εγκεκριμένου τύπου δορυφορικής κεραίας (και μεταλλάκτη συχνοτήτων (LNB). Η κάρτα μπορεί να λειτουργήσει μόνο με το συγκεκριμένο αποκωδικοποιητή που δίνεται στον πελάτη. Δεν μπορεί να μεταφερθεί σε άλλους αποκωδικοποιητές. Εγκεκριμένου τύπου θεωρείται η δορυφορική κεραία που έχει διάμετρο τουλάχιστον 60 εκατοστά και είναι σε καλή κατάσταση.
    Επιπλέον, για Σύνδεση σε λειτουργία Hybrid, των μοντέλων που διαθέτουν τη σχετική δυνατότητα, απαιτείται σύνδεση και με το router της xDSL  Internet σύνδεσης οποιουδήποτε παρόχου.

    Σε περίπτωση που η απευθείας διασύνδεση router – αποκωδικοποιητή με τη χρήση καλωδίου ETHERNET δεν είναι εφικτή λόγω απόστασης η σύνδεση μπορεί να πραγματοποιηθεί εύκολα χωρίς εργασίες καλωδίωσης στο σπίτι σας με τη χρήση ειδικού εξοπλισμού (POWER PLUGS).

    Ανάλογα με τις δυνατότητες της σύνδεσης σας για χρήση των διαδραστικών υπηρεσιών σε λειτουργία Hybrid, ενδέχεται να χρειαστεί η προσωρινή αποθήκευση περιεχομένου σε σκληρό δίσκο (σε αποκωδικοποιητή με σκληρό δίσκο ή σε εξωτερικό σκληρό δίσκο).

  • 30.

    Τον εξοπλισμό τον παραλαμβάνω ο ίδιος;

    Ο τερματικός εξοπλισμός (αποκωδικοποιητής + συνδρομητική κάρτα) παραδίδεται από τον ΟΤΕ. Το κεραιοσύστημα, εφόσον το παραγγείλετε από τον ΟΤΕ το παραδίδει ο εγκαταστάτης.
    Εφόσον χρειάζεστε πρόσθετο εξοπλισμό (εξωτερικό σκληρό δίσκο ή και powerplugs) μπορείτε να τα προμηθευτείτε και από το δίκτυο καταστημάτων COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή τηλεφωνικά στο 13888.
  • 31.

    Η εγκατάσταση της υπηρεσίας είναι εύκολη;

    Απαιτείται η εγκατάσταση κατάλληλου κεραιοσυστήματος, η οποία απαιτεί τεχνικές γνώσεις και κατάλληλο εξοπλισμό. Επίσης, εφόσον έχει γίνει η εγκατάσταση του κεραιοσύστηματος απαιτείται ρύθμιση των βασικών λειτουργικών παράμετρων σύμφωνα με τις αναλυτικές οδηγίες που υπάρχουν στο manual της υπηρεσίας.
  • 32.

    Μπορώ να παραγγείλω εγκατάσταση της υπηρεσίας από τον ΟΤΕ;

    Ναι. Ο ΟΤΕ διαθέτει εξουσιοδοτημένους εγκαταστάτες. Βρείτε εδώ τη λίστα με τους εξουσιοδοτημένους εγκαταστάτες του ΟΤΕ.  
  • 33.

    Πόσο κοστίζει η δορυφορική κεραία και η εγκατάσταση, εφόσον την παραγγείλω από τον ΟΤΕ;

    Το κόστος της κεραίας είναι €34,99 και της εγκατάστασης €50 (για τυπική εγκατάσταση). Πιο αναλυτικά περιλαμβάνονται α) η προμήθεια και εγκατάσταση (δορυφορικής κεραίας διαμέτρου 60εκ., μεταλλάκτη συχνοτήτων (LNB), βάσεων στήριξης και ομοαξονικού καλωδίου), β) η εγκατάσταση δορυφορικής λήψης σε ένα μόνο σημείο στον χώρο του πελάτη γ) απόσταση μεταξύ του δορυφορικού κατόπτρου και του αποκωδικοποιητή μέχρι 30 μέτρα  δ) η δυνατότητα λήψης αποκλειστικά του ΟΤΕ TV Μέσω Δορυφόρου. Εργασίες πέραν των προαναφερόμενων (π.χ. ομοαξoνικό καλώδιο πέραν των 30 μέτρων, εγκατάσταση διπλού μεταλλάκτη συχνοτήτων, εγκατάσταση διπλής καλωδίωσης για ταυτόχρονη εγγραφή και θέαση όλων των καναλιών της υπηρεσίας OTE TV σε εγκατάσταση OTE TV με αποκωδικοποιητή που έχει σκληρό δίσκο κτλ.) αποτιμούνται και συμφωνούνται με τον εξουσιοδοτημένο εγκαταστάτη. Μέγιστη απόσταση εξυπηρέτησης από τους εξουσιοδοτημένους εγκαταστάτες είναι 30χλμ. πέραν των οποίων καταβάλλεται σε αυτούς χιλιομετρική αποζημίωση (πληροφορίες για το κόστος της χιλιομετρικής αποζημίωσης παρέχονται στα σημεία πώλησης ΟΤΕ TV).
  • 34.

    Που μπορεί να εγκατασταθεί η κεραία;

    Η κεραία μπορεί να εγκατασταθεί σε ταράτσα εφόσον έχετε εξασφαλίσει το δικαίωμα πρόσβασης και την άδεια για την εγκατάστασής της.
  • 35.

    Έχω ήδη κεραία. Μπορώ να τη χρησιμοποιήσω;

    Ναι. Εφόσον χρησιμοποιηθεί για τη λήψη αποκλειστικά του OTE TV Μέσω Δορυφόρου, θα πρέπει να έχει  διάμετρο τουλάχιστον 60 εκατοστά και να είναι σε καλή κατάσταση. Εάν επιθυμείτε να λαμβάνετε και άλλη δορυφορική υπηρεσία, από άλλο δορυφόρο (π.χ. Hotbird), στην ίδια κεραία, θα πρέπει να έχει διάμετρο τουλάχιστον 80 εκατοστά και να είναι σε καλή κατάσταση. Σ’ αυτή την περίπτωση χρειάζεται προσαρμογή της υπάρχουσας κεραίας με την προσθήκη 2ου δορυφορικού ματιού (LNB).  O τεχνικός εγκαταστάτης γνωρίζει τη διαδικασία.
  • 36.

    Είμαι συνδρομητής άλλης συνδρομητικής υπηρεσίας τηλεόρασης. Μπορώ με τον ίδιο εξοπλισμό να λαμβάνω και τον ΟΤΕ TV Μέσω Δορυφόρου;

    Χρειάζεστε να αποκτήσετε και να εγκαταστήσετε την κάρτα πρόσβασης και τον αποκωδικοποιητή  OTE ΤV Μέσω Δορυφόρου.  Ο τεχνικός εγκαταστάτης σας θα σας ενημερώσει για τις τυχόν προσαρμογές που απαιτούνται ώστε να χρησιμοποιήσετε το υπάρχον δορυφορικό πιάτο και καλωδίωση.
  • 37.

    Ο ΟΤΕ αναλαμβάνει την εγκατάσταση σε υπάρχουσα κεραία;

    Ο ΟΤΕ αναλαμβάνει μέσω των εξουσιοδοτημένων εγκαταστατών του την εγκατάσταση σε υπάρχουσα κεραία εγκεκριμένου τύπου, εφόσον χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά για τη λήψη της υπηρεσίας OTE TV.

    Το κόστος για  «Εγκατάσταση» χωρίς προμήθεια κεραιοσυστήματος ανέρχεται στα 25€ (με ΦΠΑ 23%) και περιλαμβάνει τον αναπροσανατολισμό της ήδη εγκατεστημένης κεραίας (εφόσον κριθεί κατάλληλη) στο χώρο του πελάτη, για τη λήψη αποκλειστικά του ΟΤΕ TV Μέσω Δορυφόρου.

  • 38.

    Τι εγγύηση δίνεται για τον τερματικό εξοπλισμό, το κεραιοσύστημα και την εγκατάσταση;

    Ο ΟΤΕ παρέχει εγγύηση:

    α. για την περίπτωση εκμίσθωσης τερματικού εξοπλισμού από τον ΟΤΕ ή εξουσιοδοτημένα από τον ΟΤΕ καταστήματα, εγγύηση καλής λειτουργίας του τερματικού εξοπλισμού για όλη τη διάρκεια παραμονής στην υπηρεσία. Σε περίπτωση βλάβης εντός της εγγύησης ο ΟΤΕ τον αντικαθιστά με μοντέλο ισοδύναμων προδιαγραφών. Στην περίπτωση βλάβης αποκωδικοποιητή που είχατε αγοράσει από τον ΟΤΕ παλαιότερα, δεδομένου ότι ο χρόνος εγγύησης έχει παρέλθει, μπορείτε να μισθώσετε έναν νέο αποκωδικοποιητή από τον ΟΤΕ.

    β. για την περίπτωση παραγγελίας «Εγκατάσταση και κεραιοσύστημα» από τον ΟΤΕ, εγγύηση της εγκατάστασης του κεραιοσυστήματος για ένα (1) έτος, του μεταλλάκτη συχνοτήτων  (LNB) για δύο (2) έτη , του  δορυφορικού κατόπτρου και της βάσης για προστασία από σκουριά για πέντε (5) έτη. Ως χρόνος έναρξης της ως άνω  προθεσμίας λαμβάνεται η ημερομηνία αγοράς τους. Σε περίπτωση βλάβης του  ανωτέρω εξοπλισμού εντός του χρόνου εγγύησης, ο ΟΤΕ   υποχρεούται να τον επισκευάσει ή/και αντικαταστήσει με μοντέλο ισοδύναμων προδιαγραφών. Στην περίπτωση αντικατάστασης τμήματος του κεραιοσυστήματος (π.χ. μεταλλάκτη συχνοτήτων LNB) η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια για το τμήματος του κεραιοσυστήματος που αντικαταστάθηκε. Ο δε Συνδρομητής δεν δικαιούται επιστροφή χρημάτων από τυχόν διαφορά της τιμής του αρχικού και του νέου μοντέλου.

    γ. για την περίπτωση εγκατάστασης σε υπάρχουσα κεραία που θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά για τη λήψη του ΟΤΕ TV Μέσω Δορυφόρου, εγγύηση της εγκατάστασης του κεραιοσυστήματος για ένα (1) έτος.

    δ. για τον επιπρόσθετο εξοπλισμό, παρέχεται εγγύηση για τα Powerline Adapters (Powerplugs) τριών (3), ενώ για τους εξωτερικούς σκληρούς δίσκους δύο (2) ετών από την ημερομηνία αγοράς όπως αυτή βεβαιώνεται με την απόδειξη αγοράς. 

    Πέραν της διάρκειας των παραπάνω εγγυήσεων, ο συνδρομητής οφείλει να καταβάλλει το αντίστοιχο τίμημα αντικατάστασης τερματικού εξοπλισμού ή του κεραιαοσυστήματος ή των τεχνικών εργασιών που θα απαιτηθούν σε περίπτωση βλάβης της εγκατάστασης.

  • 39.

    Ποιες είναι οι βασικές ρυθμίσεις για τη στόχευση του κεραιοσυστήματος;

    Για τη στόχευση του κεραιοσυστήματος πρέπει να ρυθμιστούν οι παρακάτω γωνίες λήψης ανάλογα με τη γεωγραφική θέση της εγκατάστασης. Αζιμούθιο (Azimuth), Γωνία Ανύψωσης (Elevation), Πόλωση (Skew).
    Ενδεικτικά,
    i. για Αθήνα:
    Αζιμούθιο: 199,38ο, Γωνία Ανύψωσης: 43,4ο και Πόλωση: 18ο
    ii. για Θεσσαλονίκη:
    Αζιμούθιο: 196,96ο, Γωνία Ανύψωσης: 40,9ο και Πόλωση: 15,7ο
    Μάθετε περισσότερες πληροφορίες στα:
    http://www.satsig.net/maps/lat-long-finder.htm,
    http://www.satpointer.gr   
  • 40.

    Μπορώ να χρησιμοποιήσω την κάρτα σε άλλο αποκωδικοποιητή;

    Όχι, η δορυφορική κάρτα είναι «δεμένη» με τον αποκωδικοποιητή για προστασία απέναντι στην πειρατεία.

  • 41.

    Με τι είδους καλώδιο μπορώ να συνδέσω τον αποκωδικοποιητή μου (STB) με την τηλεόρασή μου;

    Μέσω Scart ή HDMI, τα οποία συμπεριλαμβάνονται. Προτιμάται η σύνδεση μέσω HDMI (εφόσον η τηλεόραση διαθέτει τη συγκεκριμένη είσοδο), για να έχετε καλύτερη εικόνα και μπορείτε να απολαύσετε τα HD κανάλια του OTE TV Μέσω Δορυφόρου.
  • 42.

    Μπορώ να συνδέσω τον αποκωδικοποιητή μου (STB) ταυτόχρονα με 2 τηλεοράσεις;

    Μπορείτε με την προϋπόθεση ότι θα βλέπετε το ίδιο κανάλι σε όλες τις συνδεδεμένες τηλεοράσεις. Η εσωτερική καλωδίωση-εγκατάσταση που απαιτείται είναι ευθύνη του συνδρομητή.  Ο ΟΤΕ TV Μέσω Δορυφόρου δεν διαθέτει προς το παρόν υπηρεσία για 2η συνδρομή και διανομή του σήματος εντός της οικίας του συνδρομητή.

    Επιπλέον, διευκρινίζουμε πως ο αποκωδικοποιητής με σκληρό δίσκο δεν υποστηρίζει τη δυνατότητα θέασης δύο διαφορετικών καναλιών σε διαφορετικές τηλεοράσεις (υπηρεσία multiroom ή mutliview).
  • 43.

    Τι είναι ο ηλεκτρονικός οδηγός προγράμματος (EPG);

    Μέσα από τον Ηλεκτρονικό Οδηγό Προγράμματος μπορείτε να δείτε το αναλυτικό εβδομαδιαίο  πρόγραμμα των καναλιών για την τρέχουσα ημέρα και τις επόμενες έξι (6). Σε σύνδεση Hybrid μπορείτε να δείτε επίσης και το πρόγραμμα των προηγούμενων 48-ωρών.
  • 44.

    Μπορώ να συνδέσω ηχοσύστημα στον αποκωδικοποιητή;

    Μπορεί να γίνει σύνδεση μέσω των εξόδων HDMI, ήχου RCA ή της S/PDIF για πολυκάναλο ήχο (Dolby 5.1).
image description